Veckans blogg, vad tycker ni om det?

Släng in en kommentar och skriv om vad ni tycker om det! Har funderat på att köra en veckans blogg ett tag, men vill höra vad ni tycker! :) Så släng in en kommentar i detta inlägg om vad ni tycker.

Det har varit kasst med inlägg nu dom senaste dagarna, men har varit fullt upptagen med annat och varit trött. Och inlägget jag skrev 9 Maj att jag skulle skriva om jag kom hem, haha jag kom ju aldrig hem så... det är anledningen till att jag inte skrev då iaf! Haha.

Idag har det varit underbart väder, visst? :) Mötte Malin när jag sluta och följde med henne när hon skulle klippa sig, hon blev jätte fin i håret! Sedan när vi kom hem så laga vi lite mat, blev kyckling med potatissallad. Hur gott som helst! Efter maten blev det en prommis med hundarna, dom fick springa av sig lite och vi skaffade oss lite magmuskler igenom att skratta ;-) Haha. Och nu när vi kom hem igen så gjorde jag mig lite te eftersom att jag har börjat fått sjukt ont i halsen! Inte okey. Känner inte alls för att bli förkyld nu! Håll tummarna för mig! :D

Men nu ska jag knapra lite halstabletter och dricka upp mitt te! Vi hörs senare under kvällen eller imorgon, pösssss!
MEN NÅ, VECKANS BLOGG? VAD SÄGER NI? :D

Gammal bild på mig :)

Kommentarer
Postat av: i

KÖR PÅ VECKANS BLOGG BRUDEN! :D

2010-05-11 @ 20:24:29
URL: http://pyjjamashallon.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- jag kommer nte vara med men varför inte:)

2010-05-11 @ 20:51:12
URL: http://danielas.se
Postat av: Karin :) <33

Jaa varför inte veckans blogg? :)

Skadar väl aldrig :P och om du inte orkar hålla på varje vecka kan du ju alltid göra månades blogg istället ^^ <33



// Karin på www.karinkakis.blogg.se

2010-05-11 @ 21:10:48
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

yes tack =)



ha veckans blogg du =)

2010-05-12 @ 10:34:44
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0