My crew

God morgon! Sitter här framför datorn medans Charlina ligger i sängen halvt utslagen, haha. Igår hade jag en trevlig kväll, kolla brasa, träffa en par ur gulliga små pojkar som gilla pokémon haha :) Gick sedan och skulle möta upp kusin Charlina, men Sanna och jag stanna till en stund och börja dansa lite till Hannah Montana som vanligt haha och då kom sedan Fältar Marie! Riktigt länge sedan man fick se henne så det var trevligt :) Sen gick Matte och jag och mötte kusinen min. Blev lite struligt senare mot kvällen så jag och kusinen bestämde oss för att åka hem till mig och sova och få något i magen. Blev alltså en tidigt kväll igår, men det är skönt ibland! Kom upp rätt tidigt idag ändå.

Har absolut inga planer idag, eller än så länge kanske man ska säga! Ska tala med min kusin och se om vi ska hitt på någe idag med :) Nu tänkte jag iaf slänge in världens skönaste låt! Njut bah! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0