Svar från frågestunden!

vem var din första kärlek? (:


Svar: Min första kärlek hette Thomas. Vi var tillsammans för ett par år sedan, kollar du längre bak i bloggen kommer du hitta honom där!


ok fråga: vad skulle du ändra på om du blev statsminister i sverige?


Svar: Svår fråga tycker jag.. Jag vet faktist inte, jag återkommer med det svaret :)


Vad gör du på fritiden?

Svar: På fritiden så är jag oftas med mina vänner, partar och går även ut med Bors (min systers hund) ibland när hon behöver hjälp!


Vad gillar du för bloggar?
Vilka är de du läser dagligen?
Vad gör du på fritiden? :)

 

Svar: Jag gillar att läsa Dessie och alla dom där bloggarna, tycker dom är väldigt underhållande! Haha, men vem tycker inte det? ;) Och så läser jag mina vänners bloggar. Dom bloggar jag läser dagen är nog Dessie och dom bloggarna.


hur gammal e du???
vilken skolan går du i???

du e söt

 

Svar: Haha tack så mycket tjejen! Jag är 15 år, fyller 16 om ca två månader. Jag går i Hökarängsskolan men ska börja i Nacka gymnasie.



Vad har du för mål med din blogg?
Vem ser du upp till?
Och vad vill du bli? ;D

Din blogg är sååå fin (A)

 

Svar: Tusen tack! Mål med min blogg, ja du! Skulle ju vara hur kul som helst och bli en av "stor bloggarna" haha men så tror jag nog inte att det bli. Men man kan ju alltid hoppas ;) Jag ser upp till min mamma, hon är den bästa människan på jorden! Vad jag vill bli när jag blir stor menar du? Jag vill bli frisör! Öppna egen salong, jag satsar på stort! ;)


hur brukar du fixa ditt hår + smink?
är du på g med någon nu?
Är du på g med någon om du inte är tillsammans med någon?
är du nöjd med ditt utseende?
umgås du med någon/några som du inte gillar?

 

Svar: Jag brukar aldrig fixa mitt hår, haha! Har jag mitt lockiga brukar jag bara föna det först, sen slänger jag upp det i en knut och håret uppsatt en stund. Sedan släpper jag bara ut det och ruffsar till det och sprayar ibland. När jag sminkar mig till vardags är det lite solpuder, maskara och ögonbrynspenna, när det är till fest så brukar jag sminka mig lite hårdare liksom, anväda kajal, ögonskugga osv . På g med någon är jag nog inte, men man flirtar väl lite! ;-) Nu förstod jag inte din trejde fråga, haha.. Ja jag är nöjd med mitt utseende! Klart man har lite komplex över vissa grejer ibland, men man är ju inte mer än människa! :) Umgås med folk jag inte tycker om händer väl, vi har ju gemensamma vänner! Då kan det bli att vi hamnar på samma ställe vid samma tidpunkt och sitter och pratar lite med varandra. Men som svar på dig fråga så, nja ibland haha! ;)


- favoritfärg?
- drömsemester?
- stjärntecken?
- singel eller inte?
- tatuerad eller piercad?
- längd?

Kram :)

 

Svar: Min favoritfärg är nog lila! Dröm semester är nog att dra till Kreta med mina fina vänner! Jag är kräfta som stjärntecken. Haha ja jag är singel. Tatuerad är jag inte ännu, piercad är jag i navel och tungan, fast är inte riktigt klar med piercingar ännu :) Jag är rätt lång, hela 1.75 cm!

Har du husdjur??

 

Svar: Yep! Har två hundar, en tax och en amstaff. Har även haft katter, fåglar, möss, höns och kaniner! ;)

 

Det var nog alla frågor! Hoppas ni är nöjda med svaren :) Kram!


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Åh, är du allergisk mot gluten då eller? Vinnarna i fotodeltävling två är klara. Skulle vara kul att höra din åsikt. ♥ ♥ ♥

2010-05-05 @ 20:21:50
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Celine

Shit vad snygga solbrillor! Vart har du köpt dom?? =)

2010-05-06 @ 17:02:10
URL: http://ceeeline.blogg.se/
Postat av: i

Tack för svaren! :D

Kul med salong.

2010-05-06 @ 17:10:20
URL: http://pyjjamashallon.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

jag hann inte fråga nåt men kunde ju läsa ändå ;) kul med frågestund =)

2010-05-06 @ 17:34:48
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0