Belief makes things true, things like You, You and I.

Ligger helt utslagen i soffan hemma hos en vän. Har åkt på en hemsk förkyldning. Bara tanken att jag måste ta mig hem sen gör mig trött, haha. Så lat är jag just nu! Eller ska vi kalla det motionshandikappad? Tycker vi gör det idag ;)
Igår blev det en tidig kväll, mecka bil i ganska många timmar. Sen istället för att grilla så köpte vi en varsin pizza, det blev ju så sent. Vi kom inte hem till Matte fören vid nio tiden och då var vi båda vrålhungriga! Men nu ska jag lata mig lite i soffan, vi hörs senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Sv:Åhhh vad jobbigt!! :( Jag sitter och sjunger med på en låt och svarar på komentárer!! :P

´Haft en bra dag??



Kram<33

2010-05-13 @ 13:49:08
URL: http://maddisbrs.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Tack :)

hur mår du idag då?

2010-05-13 @ 19:04:33
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0