Trodde det skulle bli en bra dag

Men jag hade tydligen fel. Mitt dåliga humör bröt ut och jag börja bråka med min mentor, och inte nog med det, det blev två läkarbesök idag också och ska tillbaka nästa vecka! Men tillslut så kom jag iväg hem till mammsen där jag är just nu. Jag har ingen ork att gå ut igen och ta mig till VH, så åker dit imorgon eller i övermorgon igen. Har pratat med mamma en hel del nu också, och det sluta med att jag börja gråta i mammas famn! Hade så mycket känslor inom mig som kom ut nu..
Men imorgon ska mamma och jag åka och träna har vi bestämt, sen tänkte jag kolla om jag får låna Malins kamra någon dag och gå ut och fota lite. Behöver rensa tankarna känner jag!

Har bildbrist ännu en gång, känns lite tråkigt att inte ha någon kamra och inte kunna sätta in nya roliga bilder i bloggen! Men jag ska ta mig i kragen och köpa en. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0