Natt inlägg

Har haft en tuff kväll kan man säga. Tårarna bara spruta, men nu är det helt okey. Prata en del med pappa och det var skönt. Har känt att jag har haft så mycket ilska i kroppen och idag kom nästan allt ur, jag satt och skaka för jag var så förbannad! Tårarna spruta bara för all ilska, jag var inte så ledsen.

Men men! Nog med det. Det gick inte som jag ville helt enkelt.
På torsdag ska jag på kryssing med Sanna, ska bli så jävla roligt! Bilder ska tas och gud vad jag ska dansa! Kommer bara köra! Ska dansa med allt och alla, allt som rör på sig! Hahaha... Sen i helgen ska jag vara med Sanne, ska bli så kalas kul! På tisdag ska jag bowla med min äldsta syster och min yngsta syster. Sen imorgon ska jag hem till en vän och fika, sen ska jag fika med en till kompis i veckan är tanken :) Så jag har ju nästan hela veckan planerad, känns bra att vara sysselsatt!
Ska alldeles strax gå och lägga mig tänkte jag, ska ju faktiskt umgås med lill skiten imorgon! Vi får se vad vi hittar på, kanske bakar en kaka? Vi hörs imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0