Måndags mys

Känns som att det ända jag gör är att myser. Men känner att jag behöver ta det lugn.. Är så lätt irriterad nu för tiden.

Idag har jag inte alls gjort mycket, kom upp i tid imorse. Eller jag slet mig ur sängen, blev inte mycket sömn inatt inte! Men Sanne och jag låg och pratade i några timmar och sluta med att vi låg och asgarva i sängen! Råka slumra till på läsningen som vanligt, men vakna till liv när Anno kom in rusandes..
Kom hem runt halv 5, pappa hämta mig nästan när jag var hemma. Men det var skönt att få skjuts sista biten eftersom jag hade så ont i fötterna och var trött. Sandra var hemma också när vi kom hem, och det slutade med att jag la mig i soffan och kolla på tv med henne och pappa gick ner och jobba lite. Och jag bestämde mig för att inte somna, utan jag ville vänta på att pappa skulle komma upp igen så vi kunde ringa och beställa/hämta maten. Men jag somna, haha! Det blev en liten filtfälla.. Låg i soffan med en filt och sen total däcka jag.

Nu har jag iallafall fått i mig mat, sitter och äter pizzasallad nu och dricker cola. Kanon gott! Ska strax hopp in i duschen och göra mig redo för sängen. Men lägger mig väl med datorn i sängen och försöker bli trött igen :)
Imorgon är det tisdag, vilket betyder ny dag med nya tag! Har ingen idrott på morgonen heller så det är skönt! Min pendel går tjugo i nio, så går kvart över åtta eftersom det tar sin tid att gå. Men hoppas på att det är lika fint väder imorgon som det var idag! Var ju riktigt härligt att vara ute och gå i det här vädret.

Nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och hopp in i duschen.. Eller snart! Haha. Har lite bildbrist nu också men slänger in en gammal bild. Vi hörs kanske senare. Puss!

*Flirt flirt!* ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0