Im only gonna break your heart!

Har haft en mysig dag med min äldsta och minsta syster! Det blev inte så att vi åkte och bowla, utan vi drog till Handen och mötte upp Sandras kompis och hennes lilla bebis. Vi åt lunch tillsammans och bara gick runt och kolla i lite affärer. Sandra var go och köpte ett par örhängen till mig, jätte söta!
Kom hem för inte alls länge sen, pappa hämta oss vid pendeln så vi slapp gå den långa biten :)

Imorse halv elva så vaknade jag, Sandra och Thea. Exakt samtidigt, alla öppnar dörrarna samtidigt och möts liksom i korridoren mellan vardagsrummet och hallen, haha! Lite roligt faktiskt!
Sen sprang en elektriker in och ut här hela tiden så man fick inte byta om i fred, haha!

Ber om ursäkt för dåligt med bilder men jag har inga bilder jag kan sätta in. Ska låna pappas eller Sandras dator så får ni lite bilder :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0