Im back!

Hej på er! Ett under att jag skriver blogg va? Har låtit bli den helt enkelt pga mitt dåliga humör, skulle bara blivit massa trams i bloggen då!
Kan berätta lite om min mysiga onsdag! Dagen började klockan åtta med nationella i engelska, skrev tre och en halv A4 på uppsatsen! Är riktigt stolt över mig själv eftersom jag inte är så duktig på att skriva på engelska. Men efter skolan så följde jag med Sanne till farsta, gick kanon bra, och sedan fortsatte jag in till stan där jag mötte upp min kära kusin Charlina. Vi tog oss en liten fika och prata lite skit, var mysigt!

Gud.. känns som jag har glömt bort hur man skriver blogg! Kanske dags att starta ny blogg som jag pratat om ett tag nu? Vill bara fixa en snygg design som jag blir nöjd med, är så trött på den jag har nu. Någon som skulle kunna göra en riktigt snygg design till mig? Bilder finns ju här i bloggen, och vill man ha andra bilder så är det bara att skriva en kommentar så fixar vi det!

Jag hatar att jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0