God morgon!

God morgon!

Lite morgontrött är jag, men det är helt okey! Har iallafall duschat, nu ska jag bara få på mig kläder, sminka mig och sedan föna håret sedan är jag redo. Men det går så fort! Funderar på att ha skinnpaj på mig idag, ska kolla hur många grader det är ute så vi får se!

Igår blev det iallafall en jätte mysig söndag! Blev fika och sedan bio med min hemliga beundrare kan man säga, haha :) Kom hem runt halv tio tiden, då ringde mammsen och vi pratade lite och vi bestämde även att vi ska simma i veckan!

Nu råkade jag slänga ett öga på klockan och såg att det är dags att börja göra sig iordning... Tror jag går tio över åtta eftersom att jag inte möter någon idag vad jag vet, kanske jag får ett sms från Sanne eller någon lite senare :) Vi hörs iallafall senare! Puss!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0