Det sög ju kattpung!

Kom hem för en liten stund sedan, var och handla med pappa och Thea lite grann. Blev mycket gott eftersom att jag var med och fick bestämma, haha! Funderar faktiskt på att hoppa in i duschen och göra mig iordning lite grann eftersom att jag ska iväg senare. Vet inte riktigt vilken tid men det märker vi! Tror att jag blir hämtad så det är skönt.

Igår blev det en lugn och tidig kväll! Var på bio och såg Alice i underlandet i 3D, första gången jag såg det och fy fan vad häftig det var! Höll på att skita på mig när det kom vatten flygande på reklamen, haha! Kom hem vid tio tiden har jag för mig, då blev det lite food och sen slog jag mig ned framför tvn med datorn i knät och telefonen i handen, haha.

Men nu ska jag nog hopp in i duschen för jag tänkte hinna fixa mina naglar också. Så vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0