-

Nu ska jag föna håret sedan lägga mig i sängen och kolla på tv. Eller först kanske jag ska kolla vad jag ska ha på mig imorgon? Om jag orkar såklart! Vi får se. Tänkte iallafall ge mig själv lite sovmorgon, om jag själv tillåter mig själv. Haft lite svårt att sova den sista tiden, även fast jag är hur trött som helst. Och det slutar alltid med att jag råkar slumra till i skolan vilket inte är så bra. Även fast jag hatar Hökarängsskolan så känns det som en trygghet att få somna där, haha kanske låter mysko men jag vet att jag inte är ensam där. Det är alltid någon där när jag vaknar..

Kommentarer
Postat av: veronika

hej hej hemskt mycket hej :)

2010-03-29 @ 14:20:12
URL: http://missveronika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0