God morgon!

Det är fredag och det är sol ute! Perfekt när man ska vandra igenom staden med klassen, haha! Slutar ändå tidigt och då blir det väl hem och fixa lite annat. Ska på bio ikväll också, vi ska se Späck. Hoppas att det är lika bra som på reklamen bara ;) haha.

Men hoppas ni får en kanon fredag och jag hoppas på att det är varmt ute :) Ska möta upp Elin vid nio tiden så ska vi åka tillsammans till Slussen och möta upp alla andra. Nu ska jag fortsätta föna håret, tog bara en liten paus! Haha. Puss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo det är fint med mig, solen skiner från en klarblå himmel och det är redan varmt ute. kan inte bli mycket bättre, även om jag måste sitta inne en stor del av dagen och skriva på min tenta :P Hoppas ni får det mysigt idag! kram

2010-06-04 @ 08:54:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0