The way you make me feel

En stressig dag har det varit kan man säga! Vakna vid elva tiden hemma hos Tim sen låg vi och drog oss för länge såklart. Kom hem vid ett tiden och skulle möta pappa och Alexandra kl två i farsta, så ja, det blev en dusch på fem minuter, föna håret på tre, sminka sig på 2 och välja kläder på 1. Men jag hann i tid, fast fick små springa lite grann eftersom jag gick dit, det är ju så fint väder! Men vi gick till banken och fixa nytt bankomatkort till mig och leg men såklart måste mamma och skriva på eftersom jag är underåring. Men men! Håller även på att packa och tvätta och försöker fundera ut hur jag ska kunna ta mig till Skarpnäck med allt jag ska ha med mig.. Ska fråga Daniel om han har lust att komma och hämta mig! Men först måste jag tvätta klart, men är snart klar. Ska springa ner några gånger till nu bara! Haha jag kanske inte ens har berättat vart jag ska? Tidigt imorgonbitti drar vi till Gotland, ser inte fram emot att sova i tält, men som tur är har vi iaf luftmadrass att sova på :) Men nu ska jag springa ner till tvättis, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0