Jag är hemma igen!

Vill börja mitt inlägg med att tacka Sanna för inlägget under ;-) Som ni kanske har märkt har jag inte skrivit någonting alls. Har inte ens varit hemma i Stockholm! Har nämligen vart i Jämtland, underbart ställe! Hur fint som helst liksom. Badat i vattenfall, iskallt vatten, vandrat i forsar, ro båt och massa annat skoj. Känner att jag vill redan tillbaka, men det får bli en annan gång och då tar jag med mig systemkamran såklart. Men nu tänkte jag bara skriva att jag svarar på kommentarerna senare och gör ett inlägg senare, vill liksom landa nu och njuta av att vara hemma :) Ska ta mig en lång och skön dusch för jag luktar inte gott haha! PUSS

Kommentarer
Postat av: A.C

Hej:)



Nu e jag tillbaka igen^^ Hoppas du kika in som vanligt:)

Allt väl med dig d i den härliga sommar?:)

Hittade på ngt skoj lr?~~



Ha det bra.. kram

2010-07-08 @ 10:31:33
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0