The way you make me feel

Klockan är bara halv åtta, funderar på att hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen och läsa lite. Låter kanon mysigt enligt mig!
Imorgon är det tisdag också.. Vill att det ska vara fredag! Fast har inte en blekaste om vad som händer i helgen, men som sagt så är det bara tisdag. Ska börja kolla runt lite om en dag eller två om vad som händer!
Synd att jag inte har några pengar tills i helgen så man kunde hitta på något roligt! Känns lite gay om jag ska vara ärlig.

Hur som haver så sitter jag och lyssnar på lite avslappnad musik, har precis mailat lite bilder till min mor som hon ville ha så hon kunde skriva ut och ha på jobbet :) Vi får se vilken/vilka bilder hon väljer, är lite nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0