Myshelg!

Har haft en rätt så lugn helg faktiskt. I fredags så gjorde jag ju absolut ingenting, satt bara hemma och åt pizza med Jocke. I lördags så var jag hemma hos systrarna Svedberg, åt middag där och sov där. Sanne och jag åkte hem till Tompa och spelade wii med han och T, det sluta med att vi satt framför tvn hela kvällen.
Vet inte exakt vilken tid vi kom hem men vi gick och la oss vid fem tiden iallafall, vakna vid sju av att min telefon ringde. Svara men la på lika snabbt. Vid halv tio så ringde T mig eftersom han hade precis slutat jobba, och det sluta med att han kom och hämta mig kvart i tio imorse, och så seg jag var alltså så trodde jag att jag skulle somna direkt när vi kom hem men icke! Det tog oss vädligt länge att somna eftersom att vi båda var över trött och låg och skratta åt allt.. Sen låg vi och snacka om målning och massvis med annat! Men tillslut så somna vi och vakna vid två, riktigt skönt! Sen har vi bara legat i sängen hela dagen, kanon mysigt! Kom hem runt halv sju och åt middag med nästan hela familjen och nu sitter jag här och äter kakor. Jag bara älskar kakor!

Ska försöka slita mig ifrån datorn och ge internet till Vincent, han väntar tydligen på att jag ska bli klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0