May It Be

Fullt påklädd och kall som en jag vet inte vad, ett par vantar nu skulle sitta fin fint! Hur som haver så kom jag hem för en stund sen, gjorde mig två mackor och slog mig ner här. Ska göra allt i min väg för att hålla mig vaken hela kvällen så jag sover en hel natt för en gångs skull!
Vakna inatt som vanligt vid ett tiden. Har tänk på att jag endast vaknar när jag sover ensam, inte okej eftersom den större delen av tiden så sover jag ensam. Så idag tänkte jag vara riktigt trött när jag går och lägger mig så jag sover en hel natt! Ska upp tidigt imorgon också, börjar klockan åtta med idrott, så vi får hoppas på att jag inte försover mig.

Annars idag så har jag inga planer, blir inte till att träna idag. Sanna mådde dåligt idag och gick hem, får hoppas att hon blir bättre så fort som möjligt så vi kommer iväg :) Men jag tänkte träna lite ikväll här hemma och kanske ligga lite på spikmattan? Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0