Fredags mys var det ja

Kom hem för ca timma sen, känner mig helt slut körd! Men inte så konstigt, kom hem till T redan vid halv tre. Sen har vi bara legat och kollat film i stort sett hela dagen. Ska försöka behålla den här tröttheten och alldeles strax krypa ner i sängen, ska upp relativt tidigt imorgon. Ska nämligen åka och kolla gymnasie med Jocke och Vincent. Blir nog första gången jag får se Jocke åka tunnelbana! Haha, spännande spännande.. ;-)
Kanske ska ta och tvätta bort sminket redan nu och krypa ner i sängen, tar en dusch imorgonbitti istället. Sover antagligen hemma hos T imorgon så skulle gissa på att det blir dålig uppdatering, men jag återkommer så fort jag bara kan :-)

Lat som jag är orkade jag itne vända på bilden, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0