Är nog inte personen som ska klippa mig

Även fast man måste klippa sig någongång ibland så nej, bara topparna isf. Idag var jag nämligen och klippte mig och jag känner att jag ångrar det, just nu iallafall. Blev alldeles för kort och luggen blev inte som jag ville. Det fick bli en kortare sne lugg så att säga. Men men, tur att det växer ut igen :-) Skönt att få bort det slitna, men ska börja klippa topparna oftare iallafall!

Annars idag har jag varit så otroligt seg. Var jätte trött igår kväll när jag kom hem, då åt jag bara lite och sedan blev det sängen direkt. Lyckades somna på SO när vi kolla på film, även fast filmen var jätte intressant så kunde jag inte hålla ögonen öppna. Grymt jobbigt ska jag tala om för er! Men efter min lilla powernap så piggnade jag till.
Himmel och pannkaka, nu orkar jag inte skriva längre. Tänkte bara slänga in en bild på skorna jag köpte tidigare i veckan, inte bästa bilderna men va fan :-) Kör ba kör! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0