Snart bär det av

Har precis fått i mig lite mat och nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och hoppas på att jag kan andas med näsan snart igen! *Håller tummarna!*
Ska försöka bli klar så fort som möjlig så jag kanbörja röra mig mot Högdalen till T. Känner mig så jävla seg så gör allt i min väg för att hålla mig pigg. Det har varit en tuff dag idag, har proppat i mig alvedon för att ska jag palla. Men det har faktiskt gått bra :)
Men nu ska jag ta mig i kragen och hoppa in i duschen så jag kommer iväg någongång! Puss


Bilden är tagen i Göteborg för några år sedan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg gmn seriöst,, Hoppas du har kul i helgen de kmr jag iaf att ha. Palla sitta hemma. Men hälsa T.

2010-02-19 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0