Nyduschad!

Känns hur skönt som helst. Ska alldeles strax bestämma vad jag ska ha på mig och så tänkte jag slänga på mig lite smink och föna håret. Tänkte kolla om Malin ville fota mig lite innan jag drar :-) Åker till Högdalen lite senare.. Håller tummarna på att bli hämtad! ;-)

Mötte Malin vid tunnelbanan idag när jag slutade, hon slutade jobbet såpass tidigt och det var ju bara tur för då gick vi hem tillsammans. Sedan gick vi ut på en lång promenad med hundarna, stötte på en tant som vi stod och prata med lite för länge och hon sa lite dumma saker men som Malin och jag bara skoja bort när vi vände och gick igen :-) När vi kom hem åt jag lite mat och drack varm oboy och någon energidryck som Malin fått med sig från jobbet som faktiskt var riktigt god!
Nej men här har jag inte tid att sitta längre, men har jag någonsin det? Haha! Jag hör av mig senare skulle jag gissa på! Puss

Malin som fotade mig i höstas när vi var ute och gick på promenad! Vad tycker ni? Jag själv tycker bilden är fin!

Kommentarer
Postat av: lydia

det ser verkligen mysigt ut :)

2010-02-25 @ 23:50:37
URL: http://llydis.blogg.se/
Postat av: lydia

det ser verkligen mysigt ut :)

2010-02-25 @ 23:50:38
URL: http://llydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0