Neä dra mig baklänges..

Håller jag på att bli sjuk ännu en gång? Har åkt på hosta och ont i halsen, men inget mer än så länge som tur är! Ska försöka hålla mig frisk ett bra tag nu, känner inte alls för att åka på en förkyldning igen :-)

Hej förresten! Idag har det inte alls hänt så mycket, haft nationella men det gick väl helt okey. Har mest glidigt runt idag, inte haft så mycket att göra. Hoppas det blir så hela veckan! Känner mig lite extra lat, hehe. Fast hade sån jäkla energi idag så det inte är sant, kunde inte riktigt sitta stilla.. Haha! Jaja, ska in och kolla på lite olika hemsidor nu och vänta på att mamma ska komma ner från Gudrun och Olle. Vi hörs!

Hur tuff får man vara?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0