Jag blöder!

NÄSBLOD! Andra dagen i rad det forsar ut blod ur snoken på mig! Igår börja jag blöda hemma hos Daniel och jag kasta mig på golvet och skrek att jag förblödde och då kommer Sanna in på toaletten och jag ligger där halvt panikslagen. Och nu sitter jag gär igen med papper i näsan som irriterar mig för att vart jag än tittar så ser jag papper! Hahaha..

Snöar som fan ute nu också. Blev ju en snögubbe i min röda jacka påvägen hem! Skönt är det att vara hemma iallafall. Känner mig lite små seg så funderar på om jag ska slänga på en film eller något och lägga mig och vila en stund, fast det känns lite farligt eftersom jag har den känsan att jag kommer sova alldeles för länge då;-)

Jag återkommer om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0