Imorgon kör jag på igen!

Känner att jag mår såpass bra att jag orkar gå till skolan imorgon. Är så trött på att ligga hemma också, har gjort det i en vecka snart! Så imorgon kör jag på igen och det känns skönt att komma tillbaka faktiskt!

Just nu sitter jag och tittar på 16 and pregnant. Fast har redan sett det här avsnittet så därför passar jag på att skriva lite blogg, hehe! Ska springa och göra mig lite te också tänkte jag. Har hittat nytt favorit te, förut var det citron te men nu är det ett annat som jag inte kommer på namnet på just nu! Men jag kolla upp vad det heter så att ni också kan testa det! :-)

Idag åker jag nog hem till mamma också, har varken kläder eller smink med mig hit plus att pendeln krånglar så det skulle blivit lite svårt att ta sig till skolan här ifrån i vilket fall som helst. Men jag kommer komma tillbaka hit så snart som möjligt iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0