God morgon

Klockan ringde inte imorse, eller så var det jag som stängde av den i sömnen för jag har inget minne utav att den ringde. Försov mig iallafall inte, kom upp 06.55. Kör på mjukiskläder idag, kände att jag ville ha det direkt när jag klev upp så varför inte :) Det är en lång dag idag också.. Slutar 15.40 eller något liknande, och börjar 8.30.
Men jag ska väl trycka i mig min frukost och sedan slänga på mig ett par leggins under mjukisarna annars dör jag väl så fort jag går utanför dörren. Ha en toppen dag! Puss

Snacka om gammal bild! Tror att jag gick i sjuan där, och det var en kille som jaga mig för att han skulle få bild på mig bara för att jag hade en tomteluva på mig, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0