Doesn't mean anything

Det var lättare att komma upp imorse än förväntat. Men T åkte ju till jobbet när jag fortfarande låg kvar i sängen, så det blev ju kallt och då var det lika bra att kliva upp innan det var försent. Bussen var försenad en halv timma också.. Kul att stå ute och frysa! Men Angel och Cecile skulle på samma buss så vi stod och klagade tillsammans, haha. Annars idag har det varit en rätt härlig dag, fast rätt onödig om vi tänker i skolan. Har varit på 2-3 lektioner idag, första lektionen var jag ju bara en liten stund på pga bussen, och dom andra två lektionerna kolla vi på film. Och vi skulle egentligen slutat 15.40 men jag skulle iväg på ett möte vid 15.00 så tog bussen från Hökarängen som gick 14.52. Satt på möte i två timmar, fika lite osv. Och nu är jag entligen hemma, ska värma på lite mat tänkte jag och sedan hopp in i duschen! Orka inte duscha hemma hos T igår eftersom vi kolla på film och då blev man ju lite extra seg.. Så jag gör det idag istället!

I helgen har jag ingenaning om vad jag ska hitta på, jag får ta det som det kommer helt enkelt :-) Nog skrivet, nu måste jag värma på lite mat innan min mage börjar äta upp sig själv!:-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0