Det sluta med partaj och en tidig morgon

Jag kom precis ut ur duschen, känner mig hur fräsh som helst igen! ;-)
Ja ni, det blev en trevlig kväll igår iallafall. Träffa människor jag inte träffat på jag vet inte hur länge! Så det kändes kanon.
Sanne smsade nämligen mig igår och fråga om jag skulle sova hemma hos T, vilket vi inte hade pratat om ännu men jag slängde iväg ett sms till honom och det sluta med att vi drog hem till honom och partaja lite! Kom dit strax över tolv, lite sent kanske men vafan! Jag hade trevligt :-) Träffade en jätte trevlig tjej som jag satt och prata med en hel del. Sanne tappa bort sin telefon, vi letar fortfarande! Den ligger antagligen hemma hos T under alla kläder eller någonting skulle jag gissa på. Ska vara snäll och hjälpa T och städa i veckan tänkte jag, ser ut som en bomb har släppts eller något, haha.
Men iallafall! Vid 4 inatt så började folk röra sig hemåt, fast inte alla. Jag somna i soffan haha, men jag var lite sliten kan man säga! Vid 5 var alla borta förutom Jocke som hade däckat, men han fick sova i soffan ;-) T och jag somnade inte fören kl 6 imorse, sedan vakna vi vid 11. Så 4 timmars sömn har det blivit inatt, men det är helt okey. Tar igen dom timmarna inatt.

Men nu kom mina älskade bröder hem och vi ska äta alla hjärtansdag middag! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0