Börjar bli fly förbannad!

Gick och la mig rätt tidigt igår eftersom jag mådde som jag mådde, men det sluta med att Malin och jag låg och prata i stort sätt hela kvällen! Mamma och Jocke är ju på landet så Malin och jag sov i deras säng inatt.. haha. Jag hade hoppats på att få sällskap utav T men något svar fick man icke. Men det gör ingenting, för jag fick sova med min storesyster, haha! :-)

Anledningen till att jag är uppe nu är för att jag inte kan sova, jag vakna av att jag inte kan andas igen. Går upp och snyter mig men det hjälper inte, jag har lock i öronen så håller på att dö för jag hör ju knappt. Hoppas på att jag får sova bättre inatt och att denna fruktansvärda förkyldning försvinner så fort som möjligt...

Gammal bild på mig och Lydia :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0