Anledningen till att jag inte skrev igår;

Jag har nämligen legat med 39 grader feber, levt på att äta tabletter för att hålla febern nere. Så den större delen av tiden då jag inte har skrivit har jag sovit helt enkelt, men det är ju förståligt.
Igår var den en fruktansvärd dag.. Vaknade ganska tidigt av att jag inte kunde andas, och då märker jag att jag har så fruktansvärt ont i örat. Hörde ytterst lite på vänster öra. Mamma och Jocke var fortfarande på landet och Malin hade åkt och jobbat, så vad skulle lilla jag göra? Jag som satt och grina, ensam hemma haha.. Hatar att vara ensam hemma när jag har ont någonstans. Så jag ringde pappa, han var mycket medveten om hur sjuk jag var så han visste han jag kunde ringa lite hipp som happ. Han sa åt mig att packa en liten väska med kläder så skulle han komma och hämta mig så jag slapp vara ensam. Så jag kom till pappa igår och nu är jag fortfarande här, ensam hemma, men jag är på bättringsväg! Har inte sovit en hel natt i snart en vecka, men inatt som jag ändå hyfsat bra!

Ligger i soffan med pappas dator i knät och kollar på my super sweet 16, ska alldeles strax få igång spisen.. Haha jag låter så jävla oteknisk men jag får inte igång den! Ska ringa pappa och kolla hur man gör för jag ska koka ägg och göra mer te. Sedan ska jag väl slå mig ner här igen eller hoppa in i duschen, har inte duschat eller bytt kläder på jag vet inte hur länge... Men vet ni vad? Man får vara lat när man är sjuk! Jag har inte orkat att duscha, men idag när jag entligen mår lite bättre så ska jag passa på att duscha och tvätta håret! Tror jag blir hemma imorgon med eftersom jag fortfarande är förkyld, men febern är borta tror jag. Har inte tagit någon alvedon eller någonting idag och jag mår ändå rätt okey!
Tänkte bjuda på lite bilder som jag tog för en stund sedan, lekte lite med pappas webkamra! Hahaha!

Haha så här kul har jag haft det denna morgon... Ofräsh man kan vara, men i mitt läge så är det okey! ;-) Haha! Vi hörs under dagen med kanske nya lite fräshare bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0