Vilken dag!

Kom hem för ca timma sen och jag är helt slut! Har mått illa hela dagen och huvudet har absolut inte hängt med i svängarna.. Men imorgon tar jag nya tag! Ska få den här veckan att gå fort. Måste ställa mig och laga mat tills imorgon också, ska ta med mig en låda till jobbet så äter jag där. Börjar jobba kl 12 imorgon så det är sköööönt. Tänkte gå upp vid nio tiden och duscha och fixa, få i mig i ordentlig frukost också! Det fick jag i mig däremot idag, duktigt av mig tycker jag. Två mackor och en skål kräm, inte alls ofta jag får i mig så mycket på morgonen. I vanliga fall får jag i mig en halv macka. Men inte idag inte, jag vaknade hungrig! Fast kunde inte somna om efter Tim åkte :( Men har pratat lite grann med han idag och informerat honom om när vi åker ifrån Stockholm och när vi är framme i Östersund. Kalas! Biljetterna är bokade, känns riktigt skönt att ha det gjort. Men nu ska jag nämligen laga mat, vi hörs!
Fan vad jag mår bra när jag får skriva.

Det var översvämning för ett tag sen här hos oss! Hahaha.. Tim var fast ute i den så kallade sjön! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0