Torsdagsmys!

Har suttit i soffan med Malin och mamma och kollat på antikdeckarna, kan inte påstå att det är världens bästa program men jag njöt mest utav sällskapet :) Inte ofta vi sitter och umgås!

Imorgon är det fredag, hur skönt som helst! Och vi ska dansa i skolan imorgon, haha. Ska bli riktigt kul faktist :) Får se om det är någon som tar bilder, jag skulle gjort det om jag hade min kamra här hos mamma men eftersom att den fortfarande är hos pappa så får jag ta bilder någon annan gång :)
Ska strax lägga mig tror jag, eller om någon timma eller två. Är inte så trött för tillfället, sitter ju och dunkar musik och sjunger för full hals.

Men nu ska jag sitta och söka lite grejer på internet och fixa lite annat inför imorgon, vi kanske hörs senare eller imorgon! Puss

Partybrillorna såklart!

Kommentarer
Postat av: saraaaaaa

helloo :D känner du igen moi :)

2010-04-29 @ 22:20:52
URL: http://thatshouldbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0