Ny design

Som ni kanske ser har jag fått ny design? Sannas lillesyster gjorde den till mig, fin va?! Fast texten ska vara svart istället för rosa och där man skriver rubriken också :) Sen är det nog klart!

Idag blev det också bestämt att det blir Gotland för mig i sommar. När jag blev tillfrågan om jag skulle följa med tacka jag först nej, tänkte på jobbet och lite annat. Men idag så kände jag bara vafan, är borta en vecka så det är inte värsta grejen :) Fyller år där också, så det ska bli kul! Vecka 28 åker jag med Sanna och några till, riktigt skoj :)

Nu tänkte jag iaf torka håret så gott jag kan och sedan lägga mig i min säng och bara njuta utav att vara jag. Vi hörs imorgonbitti om jag hinner blogga! Förresten, vad tycker ni om min nya design? :) KRAAAM

Jaaaa, vem det är på bilden behöver vi inte ta upp. Men kul hade den personen den kvällen! Haha god natt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vem de är hih! för jag är fotografen ;)

2010-04-29 @ 14:30:55
Postat av: Lina

Haha avslöja inte för mycket nu va ;)

2010-04-29 @ 15:59:19
URL: http://flachsbinderl.blogg.se/
Postat av: jossefine

fin design:D



Frågestund på bloggen nu:D Du kanske inte känner oss, men du kan säkert komma på någon fråga endå;) Då äru super snäll!

2010-04-29 @ 16:10:26
URL: http://wakkamala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0