Myshelg!

Har haft en riktigt lugn och skön helg. Det började i fredags, var först hemma hos X och kolla på tv, somnade så klart i soffan en stund haha. Sedan var vi ute och åkte lite bil och somnade såklart sent, men det var okey :) I lördags var jag inne i stan med min underbara kusin Charlina. Vi satt på Cafe´ 60 i några timmar och hade det jätte mysigt! Och juste, var även i nynäs i lördags hemma hos vän som har en liten bebis på 8 månader! Satt och myste med lite andra bebisar som var där också, haha. Jag är inte den som tycker om barn, men när dom är så små är det svårt att inte tycka om dom! ;) 
Och idag har jag inte gjort någonting, kollat när X har meckat bil och suttit och frysit. Råka somna i soffan ännu en gång fast bara en liten stund tills jag blev väckt och hemskjutsad! 
Men nu ska jag fortsätta att äta chips och dip och prata med Malin, vi har haft en liten trevlig kväll vi med :) Puss! 
Jag och pappa i Tyskland :) Gud vad skum jag ser ut, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0