Lina 'Tröttmössa' Flachsbinder

Jag förstår inte varför jag alltid är så här trött! Har inte varit en jobbig dag heller. Gick upp 07.15, åt frukost med Malin och drack te, gjorde mig iordning i lugn och ro. Slutade runt 13.00, så det har inte varit en lång dag! 
Malin och Boris var iallafall snälla och kom och mötte upp mig när jag slutade så gick vi en liten promenad. Ska försöka lägga mig tidigt idag också eftersom att jag har nationella imorgon, yaa. Blir en rätt lång dag imorgon också! Slutar där runt 16.00 och börjar 08.00.. Sedan kommer storebror och hämtar mig så åker vi till kusinerna. Charlina fyller ju år imorgon så det är klart att vi åker dit! Ingen annan i familjen kan ju..
Igår fick jag reda på en bra nyhet också! Kom in på mitt förstahandsval! Nacka gymnasiet, here i come! Någon mer än jag som sökt dit? :) Puss!
Jag precis nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0