Forever Young

Jag är hemma igen! Eller jag kom hem igår eftermiddag, sedan blev jag hämtad nästan direkt efter jag kom hem :) Idag har jag iallafall varit hemma hela dagen, eller jag har ju så klart varit i skolan. Men dagen gick rätt snabbt, bara för att Sanne var där och gjorde så att jag fick mig några goa skratt :) Hade även möte idag i skolan, allt gick bra! Fick hem lite papper som jag ska göra och lite annat! 
Imorgon är det onsdag, vilket betyder att jag slutar tidigt och mamsen fyller år! Annars imorgon vet jag inte vad som händer, vi får se helt enkelt! :) 
Har inte så mycket mer att skriva, orkar inte berätta om resan just nu. Kan ju slänga in lite bilder istället :) Puss
Får inte upp mer bilder just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0