Fight for this love

Hej bloggen!
Sitter framför tvn med datorn i knät och telefonen i högsta hugg! Om några timmar ska jag upp och bege mig till flygplatsen i Skavsta, åker nämligen till Tyskland imorgonbitti. Jag, mina syskon, pappa och farmor åker, kommer hem igen på måndag så är borta bara över helgen :)

Idag har knappt gjort någonting, stått och packat i tre timmar för jag absolut inte visste vad jag skulle ha med mig! Men tur att Malin hjälpte mig en del :) När jag väl blev klar blev jag hämtad av en vän, mycket mer än det har jag inte gjort idag.

Jaja, kommer verkligen inte skriva blogg när jag kliver upp vid tre. Det kommer jag aldrig orka, fast man vet ju aldrig, ´jag kanske inte ens går och lägger mig? ;-) Fast lite sömn måste jag nog få!
Vi hörs iallafall när jag kommer tillbaka från Tyskland! Ha det bra nu allesammans! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0