Time for the bed

Tänkte att eftersom jag är så kass på att uppdatera så kan jag vara lite duktig och skriva ett inlägg innan jag går och nannar kudde! 
Jag ringde praktiken, eller min farbror. Han skulle höra av sig i veckan så det är ett stort plus! 
Sedan satt vi och åt lite kvälls mackor och pratade lite om försäkringar och skit. Sanna smsa mig som en tok så vi bestämde att vi skulle mötas upp helt enkelt! Vi snacka lite skit och sedan blev det att dra sig hem mot mig, och det sluta med att det blev den galnaste kvällen som vi haft på ett tag. Iallafall nu på en vardag när vi brukar vara slitna och trötta! Vi kolla igenom massvis med gammalt skit som jag har under min säng, sedan leta vi efter en halsduk Sanna skulle låna av mig och det sluta med att hon stod och kasta tamponger på mig?! Haha, hon hitta dom tydligen i min garderob! Inte ens jag visste att dom fanns där, haha!
Jag hitta en gammal skriva och självklart satte jag på den, och vilka låtar jag hitta! Att jag lyssna på sånt förut, haha. Men det var grymma hits låtar från några år tillbaka! Ska sätta mig och leta efter låten som vi dansa till imorgon, har inte tid just nu. Måste krypa ner i sängen, börjar tidigt imorgon.. Blö. 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0