Hökarängsloppet

Kom precis ut ur duschen, har sprungit hela 8 km idag på ca 40 minuter! Jag kämpade så otroligt mycket och jag är så stolt över mig själv! Jag är stolt över Sanna också, hon tog i så grymt mycket, även om jag fick dra upp henne för alla uppförs backar, haha. Hon klarade sig iallafall! Det började små regna lite när vi sprang, men det var bara skönt. Men sen i slutet, när man var som tröttast och som varmast och ville att det skulle komma en liten regnskur så började det spö regna och hagla! Då var det vara att lägga benen på ryggen och springa som en tok, jag blev så blöt.. Och mina ben svek mig när jag kom in i skolan igen, jag satte mig i stora hallen rak på golvet för jag inte orkade stå upp längre, haha. Vi sprang fel också ett helt gäng. Dom hade ändrat banan lite hur man sprang, alltså vi sprang inte likadant som förra året. Och dom hade satt upp dom där röda grejerna lite dåligt så vi sprang fel! Men men, vi kom i mål iallafall! Sätter in en bild senare så får ni se hur blöt jag var när jag kom i mål, men det är Sanna som har alla bilder så får vänta tills hon laddar upp dom helt enkelt =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0