För att jag har sån energi!

Kom precis hem, har gjort mig en smoothe och nu sitter jag här med en sån energi! Jag vet inte riktigt vart den kom ifrån! Jag hoppas verkligen att den håller i sig i några veckor, jag behöver den verkligen! 
Jag ska tala om för er hur mig dag har sett ut. Jag försov mig som vanligt, men jag hann i tid till skolan, gick upp på språket med Jonas och satt och löjla oss som vanligt! Hahaha.. Det är det vi har gjort hela dagen. Bara gått runt och skojat med folk. Meeeeeen efter vi slutat så drog jag hem till Sanna, jag skulle egentligen bara hämtat mina grejer men det sluta med att vi satt och glodde på tv och jag åt. Sedan åkte vi till Farsta Centrum för att handla lite presenter till hennes kusiner och gudson och massa folk som fyllt år! Sanna hitta även ett par skor, likadana som jag har fast hon köpte svarta :) Jag sätter in bild på dom senare! 
Sen på vägen hem droppa dom av mig och nu sitter jag här och sjunger "the boys are back in town!" Jag äääälskar den låten! Haha =) 
Imorgon är det ju fredag! Veckorna bara springer iväg nu, snart är det praktik! Och sen lov och då blir det massa skoj med Sanna, haha.. Men vi får se vad vi hittar på höstlovet! =) 
Några dumheter ska vi iallafall inte hitta på, haha! ;) *Ler* 
Dagens enkla outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0