Fan!

Fan vad dåligt jag är på att uppdatera! Har ju fullt upp i stort sätt hela dagarna nu när plugget har börjat. Då är det att gå upp och dra till plugget, sen kommer man hem och är så seg eftersom att jag inte alls har vant mig vid att gå upp så här tidigt på morgonen och kommer nog inte göra det heller! Att gå upp innan klockan tio är inte min starka sida. Men tyvärr så har jag inget val så det är bara att ta sig i kragen och slita sig upp! 
Idag har jag varit hos pappa och ätit middag, väldigt gott! Det blev falukorv i ugnen och till efterrätt blev det glass och kaffe! 
Sen blev klockan helt plötsligt halv åtta, men tur att pappa skulle skjusa hem mig eftersom jag inte har fixat pluskort än. Ska göra det så fort som möjligt! 
Men innan klockan blev halv åtta så busade jag lite med Thea också. Kittlade henne och släpa runt henne på golvet, haha! Och hon skratta som en tok, min lilla skruttunge :) Sen hjälpte jag henne att duscha och sen blev det myskläderna på! Gjorde på flätor på henne så hon skulle få lockigt hår imorgon, hehe. Gullunge! 
Sen satte vi oss vid tvn och kolla lite. Sen skjusa pappa mig till tunnelbanan där jag mötte Sanna, och nu är jag hemma! Skööönt. 
Planerna just nu är nog att fixa mina naglar lite, dom ser för taskiga ut! Jag har nämligen rosa manikyr istället för vit! Haha, lite gulligt faktiskt :) Och sen har jag rosa tånaglar, haha! Man måste ju matcha.. 
Nej nu ska jag inte tråka ut er med mitt snack, vi hörs! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0