Jag känner mig inte okej

Jag vet inte om det är för att jag är trött eller ifall det är något annat men det är något som inte är okej med mig. Jag känner mig så fruktansvärt dålig på något vis, fan! Jag hatar att ha såna dagar som idag.. Har varit uppe sen halv sex imorse, har varit utan *hemlig* allt för länge och nu sover han. Mitt lilla hjärta var trött, precis som jag. Förstår inte varför jag inte åker till honom och bara ger han en liten puss på pannan, bara titta på honom. Se hans underbara leende skulle göra så att alla problem var ur världen. Det är så jag känner, så fort jag ser på han och han ler så försvinner alla problem ur världen. Du är en underbar människa, det vet du!

Imorgon ska jag upp halv sex.. fyfan vad jag inte ser fram emot det. Men får helt enkelt tänka på *hemlig* så att dagen går en aning fortare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0