Farmville!

Jag har nu suttit och sagt till Sanna ett tag att jag aldrig ska börja spela farmville. Haha, men jag hade så fel! Igår när jag satt hemma på en lördagskväll när jag egentligen kunde dra ut och träffa alla så satt jag i köket med datan i knät och kom på att jag måste spela något för att hålla mig sysselsatt, haha! Så först spelade jag något galet taxi spel, sen blev det något annat skit och jag avsluta det hela med farmville för att jag inte hitta spelet jag egentligen ville spela! Haha, jag ska hitta det där jävla fisk spelet!

Dagens planer är att först och främst få tag i Sanna, den lilla skitungen! Sen ska jag till *hemlig*, hehe =)
Men nu, eller nu, om en stund rättare sagt ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning så jag piggnar till lite grann!
Nu finns det inte så mycket mer att skriva om så att.. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0