091008

Klockan är lite över tolv och jag ska alldeles strax springa och möta upp Sanna. Eller springa, jag ska gå! 
Har sovit lite dåligt inatt så är lite små trött och känner mig inte på topp, men jag biter ihop och kör på nu! Imorgon är det ju fredag och jag ska på maskerad hemma hos Sanna, sen förflyttar vi oss till Sanne. Hehe! Men det ska bli kul! Får hoppas att jag mår någorlunda bättre imorgon! Får sova med halsduk i natt igen helt enkelt. Sov nästan fullt påklädd i natt, sov med socker och halsduk, tröja och shorts och självklart täcke, fast jag tog överkastet också så det skulle bli en aning varmare! 
Hehe. 
Jaja, ni kanske vill ha en liten tjuv titt om hur jag kommer se ut på fredag? 
Haha ja vad ska man säga?.. Där har ni kläderna jag ska på mig iallafall! Sen får vi se vad jag hittar på för sminkning och vad jag gör med mitt hår. Men nu måste jag gå och göra det sista och sedan börja röra mig och möta Sanna. Vi hörs! Puss
(Bilden borttagen av olika skäl!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0