Tillbaka!

Nu är jag hemma igen. Har även hunnit duschat och pratar med Eric en stund, han satt och gav mig lite tips på musik på spotyfi som jag har lyssnar på nu!

Sanna och jag åkte iallafall till Gubbängen för att träffa Benjam och Albin, vi satt och prata en stund och sen började vi röra oss mot tunnelbanan. Albin hoppa av i Hökarängen istället för i Farsta, så han gick med mig så slapp jag gå ensam :)
Imorgon tänkte jag iallafall åka och köpa julklappar, och kanske någon till mig själv? Hehe! Känner för att köpa en parfym eller något liknande, Sofie hade nämligen köpt en parfym som lukta jätte gott! Så ska se om jag hittar den.
Nu ska jag fundera på vad jag ska köpa till alla i julklapp. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0