Tillbaka igen!

Hallå allihoppa! Kom en för en stund sen, har varit i centrum med mamma. Vi handla lite mat och så passade vi på att sola! Nu är det så här, jag har gått och blivit jätte förkyld! Så frågan är om jag ska vara hemma imorgon eller om jag pallar gå till skolan till fyra? Vi får se senare, känner mig helt död just nu. 
Sov hos min älskling inatt med Sanna, mycket trevligt hade vi! Jag och Mr.X var bjudna på 40-års fest så vi drog dit, Sanna följde självklart med! Hade det jätte trevligt där, pratade med massa polacker! Och det första Sanna sa när vi kom in var "Lina, nu känner du dig hemma va? Nu är du inte den ända polacken!" Hahah. Men det var kul där! Hade jätte trevligt bland allt folk. Och hon som fyllde år, jag hade aldrig träffat henne och det första hon gör är att går fram och kramar mig, haha =) Nathalie och Mattias var där, så vi stod och prata med dom en hel del! 
Vi kom hem strax innan ett tiden har jag för mig, så det blev inte en sån sen kväll =) Fast vi somna inte fören tre tiden som vanligt, haha! 
Nu tänkte jag iallafall kolla när maten är klar, har inte ätit något på hela dagen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0