Snart dags för sängen!

Jag har haft en sån härlig kväll! Som jag sa i det förra inlägget så skulle jag träffa Sanna och det gjorde jag ju, mötte upp henne vi tunnelbanan sen gick vi och köpte choklad och fanta, haha. Så gott! 
När jag väl kom hem med så kalla fötter att jag inte kände dom längre så tappa jag upp ett varmt och skön bad! Och nu sitter jag fortfarnade i handduk, ska alldeles strax föna håret och sedan krypa ner i sängen och mysa ner framför tvn! Myyyycket mysigt. 
Jag var inne på en tjejs blogg och jag hitta en sån fin klänning på Gina för 199 kr! Så gissa vad jag ska göra imorgon? Jag ska åka till farsta och köpa den! Ska kolla om Sanna har lust att följa med så kanske vi kan köpa julklappar också :) Vi kom fram till en sak idag också, haha. Sanna och jag alltså, jag fråga henne vad hon önska sig i julklapp och då kom vi fram till att vi båda önska oss sådana koppar! Ni vet istället för en bh? Finns typ på cubus för 129 kr eller något :) Så vi ska köpa det till varandra! Hahaha, perfekt juuu :) Så det ska Sanna få i julklapp, men avslöja ingeting till henne! ;) Haha. 
Tänkte köpa det till henne om hon vill följa med mig, sen tänkte jag åka hem till Mr. X och göra han sällskap :) Jag åker ju på fredag förmiddag och sen får jag inte träffa han fören på lördag, så imorgon blir det braa! =) 
NUU SKA JAG SKAFFA SPOTIFY! SANNAS ÄLSKADE KUSIN LINA (VI HETER SAMMA;)) SKICKA EN INBJUDAN TILL MIG =) UNDERBAART! NU BLIR DET MUSIK! HEHEHE. Galen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0