Rubriklös

Förstår inte vad det är som händer just nu. Vet inte alls hur jag ska hantera den här situation tyvärr, och jag vill ju hjälpa till så mycket jag kan. Men nu känns det som att jag inte kan göra det..

Lilla jag är fortfarande sjuk, hostar och nyser. Fyyyyy. Mr.X kom hit och gjorde mig sällskap medans jag kolla på sex and the city, men det sluta med att vi tog en liten powernap och jag vakna och mådde piss. Nej jag ska inte skriva blogg när jag ändå bara klagar! Jag återkommer så fort jag fått humöret tillbaka!

Haha, svin gammal bild på mig och Sanna! Hur gamla kan vi varit? 12 kanske? Hahaha! Nu ni när min dator är fixad så kommer det antagligen komma upp rätt så gamla bilder och en ny design kommer så fort som möjligt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0