Ny bloggdesign kommer så fort som möjligt!

Jajemen, nu är jag så trött på denna design så att det är dags att byta så fort jag får tillbaka min dator. Då behöver jag bara ladda ner lite program så kan jag fixa min design! Denna är ju så tråkig! 
Nu väntar jag bara på att Sanna ska bli klar så att jag kan möta upp henne. Kör på en väldig nartulig look idag, har inget smink på mig. Håret är plattat och är uppsatt med ett diadem. Sedan har jag en mysig tröja på mig från gina och ett par strumpbyxor! Det får duga idag, det är ju faktiskt söndag! Ska försöka få reda på hur man får igång webkamran på denna data, något som vet hur man får igång en webbkamra på en mac dator? Själva kamran är liksom inbyggd i datorn? Fattar absolut ingenting! Hahaha, jag är inte så teknisk av mig!
Nu ska jag fika med mamma, Jocke och Malin. Hörs i nästa inlägg! Love. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahhahaha vad bra :D

2009-11-08 @ 18:28:30
URL: http://volkyria.blogg.se/
Postat av: Caisa

Har du en mac?! Fy fan vad jag är avis på dig :P

2009-11-08 @ 22:19:52
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0