Ny blogg?

Nu har jag suttit och funderat lite, det kanske är dags att skaffa ny blogg? Liksom en ny stark på det hela! Känner att det är så mycket skit i denna blogg eftersom jag haft den såpass länge, har haft den i ca 3 år snart! Och jag kommer absolut ingen vart. Har inte riktigt fattat något beslut om jag ska göra det eller inte, så jag ska fundera lite till! Återkommer när jag vet hur jag ska göra! 
Annars då.. Det är måndag kväll, har haft en rätt så lugn dag. Min raring kom och hämtade mig strax efter jag hade ätit och då åkte vi hem till honom och mös framför tvn! Nu känner jag att det alldeles strax är dags att krypa till sängs.. Det är en dag imorgon också och jag ser inte direkt fram emot att stiga upp klockan sju och sedan ha idrott som första lektion. Fyyyy faaan säger jag bara. Jaja, det är väl bara att bita ihop och se glad ut! 
Får försöka hitta på något skoj imorgon så jag har något att se fram emot minsann! 
Men nu ska jag sortera tvätten och sedan krypa ner i sängen.. kanske bädda rent också? Hmm.. orkar jag det nu? 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0